tirsdag den 12. juni 2012

Yndlingstæppet i ny farvekombi

Jeg bliver lige nødt til at vise jer det her lækre yndlingstæppe, som Gry har lavet.
Synes det er utroligt så forskelligt et udtryk tæpperne får ved variation i farver. Har er der brugt støvet lilla, mørk lilla, lys turkis, sart rosa og khaki - og så er det hæklet sammen med sort.
Har du også lyst til at hækle dit eget tæppe, så kan opskriften købes lige her, og garnet her.

Har du også hæklet et af tæpperne, så send endelig billeder! 

Ha' en dejlig dag :)



11 kommentarer:

  1. Hello,

    what a lovely planket.I like your stuff.

    Conny

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er det flot! :o) Farverne er super lækre sammen! :o)

    SvarSlet
  3. Uhh, det er et lækkert tæppe! Flotte farver :)

    SvarSlet
  4. Wouw for et virkelig flot stykke håndarbejde - skønne og vovede farver sammen. Jeg har også hæklet 2 tæpper her i vinter, men i et andet mønster:-)

    SvarSlet
  5. Lige den inspiration jeg havde brug for... Manden skal jo også have et tæppe og det må godt være lidt mørkt/dystert. Det ser jo vildt godt ud med den sorte kant... :o)

    SvarSlet
  6. Gud, hvor er det smukt! Det vil jeg også lave :-) Tak for hyggelig Zpagetti-kursus i sidste uge i øvrigt - jeg har fået lavet en hængekurv, og den er nu blevet min første give away på min blog.

    Kh Pernille

    SvarSlet
  7. Sikke nogle flotte farvekombinationer - det er virkelig lækkert! Ihhh, jeg glæder mig til den dag, hvor jeg kan vise mit yndlingstæppe frem :)

    SvarSlet
  8. Tak for søde kommentarer ;O)
    Og super sødt af dig Camilla at vise mit tæppe på din blog ;O)

    SvarSlet
  9. jeg har også lavet ynglingstæppet.... i bomuld... og elsker det.... ;o)

    tjek det evt. her... http://www.familiengelefffonnesbech.dk/category/ynglingstaeppet

    SvarSlet
  10. Hej, hvordan har du hæklet lapperne sammen?

    SvarSlet