tirsdag den 4. oktober 2011

Vores fine shop holder åbent på fredag

Yarnfreak er jo en webshop, men da vi alligevel skulle have et lagerlokale, faldt vi for dette dejlige, lyse lokale i Århus midtby. Vi tænkte, at det ville danne en smuk ramme om de workshops, som vi også kommer til at tilbyde.

Ville du ikke elske at sidde og hækle her?

På fredag er vi i butikken fra kl. 13-17.30, og du kan købe garn, hvis du har kontanter med. Du kan også tage dit hækleprojekt med og hækle lidt sammen med os. Det kunne være så hyggeligt!

Så kig ind fredag d. 7. oktober 2011.

Adressen er:
Yarnfreak
Hendrik Pontoppidansgade 2, kl. th.
8000 Århus C

5 kommentarer:

  1. Ej hvor ville jeg gerne med...øv at det er i helt i Århus...:)

    SvarSlet
  2. Hvor ser butikken hyggelig ud! Kunne ønske, at jeg boede i Århus, så jeg kunne smutte en tur forbi......

    SvarSlet
  3. Hvis jeg får fri til tiden KOMMER jeg! Har glædet mig til at plyndre jer ;)

    SvarSlet
  4. Det ser virkelig delikat ud, desværre bor jeg lidt labgt fra Århus, men held og lykke med projektet.

    SvarSlet
  5. Sender jer lige lidt hæklekærlighed :) Tak for kaffen og hyggen i dag. Så dejligt lige at møde jer i lidt længere tid. Fantastisk butik I har lavet jer! Love it!

    SvarSlet